Bericht vanuit NMBRS
Tweestapsauthenticatie Mobiele App (ESS)
Voor onze mobiele Nmbrs® App (ESS) gaan we een extra beveiliging toevoegen middels tweestapsauthenticatie (Two Factor Authentication). Deze beveiligingsoplossing geeft de app nog een extra beschermlaag. Deze validatie is een éénmalige handeling die moet worden uitgevoerd.
Wat betekent dit voor jouw klanten en medewerkers?
We gaan dit in fases uitrollen naar al onze klanten, alle omgevingseigenaren ontvangen een week tot enkele dagen van tevoren een aparte e-mail dat we binnenkort de medewerkers van die omgeving over gaan zetten. Hiermee bieden we jullie de mogelijkheid om jullie klanten en medewerkers hierover te informeren.
De klanten die vrijdag 22 mei overgezet zullen worden, hebben inmiddels al bericht ontvangen. Medewerkers kunnen vanaf dit moment uitgelogd worden bij de mobiele applicatie. Hierna moet er éénmalig worden ingelogd met de extra authenticatie, wat daarna blijvend is.
De komende weken zullen we contact opnemen met de overige omgevingseigenaren waarvoor we dit gaan activeren.
Wat moeten zij doen?Op het moment dat ze uitgelogd zijn, zal er weer opnieuw ingelogd moeten worden. Dit gaat voornamelijk volgens de gebruikelijke manier.
- Vul je domein in
- Vul je login gegevens in. Dit kan middels een combinatie van e-mailadres & wachtwoord, of via Google Sign-In.
- Tweestapsauthenticatie: je dient je account te autoriseren met een extra stap. Dit is éénmalig bij de eerste keer inloggen. Er wordt een e-mail verzonden met een code naar jouw e-mailadres. Deze code dien je hier in te voeren.
- Verificatie: Hier ga je verder met de verificatie. Dit is een pincode, je Touch-ID (vingerafdrukherkenning), of je Face-ID (gezichtsherkenning).
Wanneer bovenstaande stappen zijn doorlopen, kan er weer als vanouds gebruik gemaakt worden van de mobiele app.
Meer weten?
Mocht u een vraag hebben of komt u er niet uit? Wij horen het graag.
Mail ons via info@advado.nl